VECKOSLUUT, STIG OPP O GÅ UUT!!

Mooorjens!!

Ida va de en jobbig dag :/
o typ hela klassen hadd S-T-Ä-R-V!!!
(FREDAGS-FIILIS!!)

Ja hadd beställt en film (en GAMMAL) d va
Mysteriet på Greveholm (SVT:s Julkalender -96)
o dn kom ida så ja ska knarka dn hela helgen!
Vissa tycker väl kanske att guud va barnslit mn
ni som ha sitt dn håller väl med mej om
att dn e braaa!! (hoppas ja)

Min skoldag!!

HISSA: vi tala 1:a världskrige (typ)
ENKKA: Hadd förhör o ingen orka va tyst :P
MATTA: :/ int rikit mitt favorit ämne
RELLA: gick igenom läxan o babbla lite sen fick vi fa o ÄTA!!
BIOLLA: förhör (de gick BAJJZZ)
KEMMA: satt o tänkt att 8a har de bra medan vi siter här o dör!(fö dom fick ha rolit nä dom hadd kemma!)
o så så man på klockan hela tiden  o typ hela klassen hadd föredrag
o dom va tyo 1 min långa!!

Kommentarer
Postat av: Janina

Vah! Tycker du int om matta? :O

Matta va mitt favorit ämne speciellt på nian! :D O nu tycker ja också om :D

2010-08-27 @ 20:53:19
URL: http://janscii.peppar.fi/blog/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0